انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

مشاوره انتخاب رشته سراسری و آزاد 96 | مشاوره تحصیلی و کنکور در مقاطع مختلف | انتخاب رشته 96 را جدی بگیرید!
انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

مشاوره انتخاب رشته سراسری و آزاد 96 | مشاوره تحصیلی و کنکور در مقاطع مختلف | انتخاب رشته 96 را جدی بگیرید!

edu.iauzah.ac.ir سایت دانشگاه آزاد واحد زاهدان

سایت دانشگاه آزاد واحد زاهدان : این مقاله که توسط تیم محتوا آوای مشاور نوشته شده است . قصد داریم تا شما را با سر فصل هایی اعم از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد زاهدان ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد زاهدان ، ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ،  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زاهدان ( بدون آزمون ) ، شهریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد زاهدان و شرایط انتقالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و در مسیر پیشرفت قدم بردارید.  

درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1360بنا نهاده شد، این دانشگاه در سال 1361 اولین آزمون ورودی خود را برگزار نمود که در اولین سال تأسیس این دانشگاه حدود 3 هزار نفر دانشجو در رشته های برق - مکانیک - شیمی - راه ساختمان - فیزیک - حسابداری - صنایع فلزی - ریاضی و نساجی پذیرفته شدند. دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون سومین دانشگاه جهان از نظر تعداد دانشجو می باشد.

ثبت نام دانشگاه آزاد زاهدان

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد زاهدان مهر و بهمن 96-97

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان یکی از دانشگاه های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. این دانشگاه به 2 طریق بدون آزمون و با آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در 6 مقطع صورت می گیرد.

کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی ارشد و دکتری . این 6 مقطع برای ورود دانشجویان از طریق کنکور سراسری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان می باشد. به بیانی دیگر اگر داوطلبی بخواهد به صورت بدون آزمون وارد این دانشگاه شود می تواند بسته به رشته تحصیلی خود در یکی از مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به تحصیل بپردازد.

آوای مشاور

 

جهت مشاوره تحصیلی و یا اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با شماره

1978 907 909 ازسراسر کشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(همه روزه)

 

مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

مختص داوطلبانی است که دارای مدرک دیپلم در رشته های کاردانش و یا فنی حرفه ای باشند.

مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

مختص داوطلبانی است که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دارای دیپلم 4 ساله نظام قدیم باشند. در واقع این مقطع برای داوطلبان گروه های ریاضی ، تجربی و انسانی می باشد.

مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

مختص داوطلبانی است که دارای مدرک کاردانی می باشند و قصد دارند در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند ، این داوطلبان باید رشته ای متناسب با مقطع کاردانی خود انتخاب کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

مقطع کارشناسی پیوسته مانند مقطع کاردانی ناپیوسته مختص داوطلبانی است که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم باشند، داوطلبان در این مقطع 4 سال پیوسته در رشته انتخابی خود تحصیل می کنند.

سایت دانشگاه آزاد واحد زاهدان 96-97

داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با آزمون ورود به تحصیل بپردازند باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری که همزمان و به صورت یکجا با آزمون دانشگاه های دولتی در بهمن ماه انجام می شود ثبت نام کنند و در مرحله انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انتخاب رشته نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد زاهدان مهر و بهمن 96-97

اما اگر داوطلبان قصد دارند به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان راه پیدا کنند باید بعد از اتمام کنکور و در مرحله انتخاب رشته با اعلام رشته های بدون آزمون از طرف این دانشگاه ، با تهیه کارت اعتباری ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی در مرحله اولیه ثبت نام کرده و رسید ثبت نام را دریافت کنند. لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان سالی 2 بار برای ورودی های مهر و بهمن ثبت نام بدون آزمون انجام می دهد.

نکته: داوطلبانی که قصد دارند در رشته پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد تحصیل کنند حتما باید در کنکور سراسری شرکت نمایند زیرا این رشته ها به صورت بدون کنکور وجود ندارند.

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زاهدان

 

ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه آزاد زاهدان مهر و بهمن 96-97

مهندسی برق ، مهندسی صنایع ، مهندسی عمران ، علمی - کاربردی امور دامی - تکنولوژی پرورش طیور ، زبان و ادبیات فارسی ، مدیریت دولتی ، علمی - کاربردی تاسیسات - تبرید ، علوم کامپیوتر ، زراعت و اصلاح نباتات ، حقوق ، روانشناسی ، علوم سیاسی ، زبان و ادبیات عربی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، تربیت مترجم زبان انگلیسی ، ریاضیات و کاربرد ها ، زمین شناسی ، علوم ورزشی ، تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی ، علمی - کاربردی تاسیسات - تهویه مطبوع ، علمی - کاربردی بهداشت مدارس ، علمی - کاربردی حسابداری ، علمی - کاردانی الکترونیک - الکترونیک عمومی ، شیمی - محض ، علمی - کاربردی ساخت و تولید - قالبسازی ، علمی - کاربردی صنایع فلزی - صنایع فلزی ، مهندسی معماری ، علمی - کاربردی کامپیوتر - نرم افزار کامپیوتر ، علمی - کاربردی امور دامی - تکنولوژی پرورش دام و...

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زاهدان بدون آزمون مهر و بهمن 96-97

لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد زاهدان 96-97

مهندسی برق ، مهندسی صنایع ، مهندسی عمران ، زبان و ادبیات فارسی ، مدیریت دولتی ، علوم کامپیوتر ، زراعت و اصلاح نباتات ، مهندسی معماری ، حقوق ، روانشناسی ، علوم سیاسی ، شیمی - محض ، زبان و ادبیات عربی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، تربیت مترجم زبان انگلیسی ، ریاضیات و کاربرد ها ، زمین شناسی ، علوم ورزشی و...

لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد زاهدان 96-97

مهندسی تولیدات گیاهی ، آموزش زبان انگلیسی ، آموزش و پرورش ابتدایی ، علمی - کاربردی حسابداری ، مهندسی تکنولوژی الکترونیک ، تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی ، آموزش علوم تجربی ، آموزش دینی - عربی ، معماری ، مهندسی اجرایی عمران و...

لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد زاهدان 96-97

علمی - کاربردی تاسیسات - تهویه مطبوع ، علمی - کاربردی بهداشت مدارس ، علمی - کاربردی حسابداری ، علمی - کاربردی امور دامی - تکنولوژی پرورش طیور ، علمی - کاردانی الکترونیک - الکترونیک عمومی ، علمی - کاربردی ساخت و تولید - قالبسازی ، علمی - کاربردی تاسیسات - تبرید ، علمی - کاربردی صنایع فلزی - صنایع فلزی ، علمی - کاربردی کامپیوتر - نرم افزار کامپیوتر ، علمی - کاربردی امور دامی - تکنولوژی پرورش دام و...

شهریه دانشگاه آزاد واحد زاهدان مهر و بهمن 96-97

میزان نرخ شهریه در دانشگاه آزاد واحد زاهدان بستگی به رشته ای دارد که داوطلب از طریق کنکور سراسری یا به صورت بدون آزمون در آن ثبت نام می کند. داوطلب پذیرفته شده در این دانشگاه برای هر ترم تحصیلی باید شهریه پرداخت کند.

شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می شود . شهریه ثابت برای هر رشته با رشته دیگر تفاوت دارد که به صورت ثابت باید در شروع هر ترم تحصیلی پرداخت شود. شهریه متغیر شامل شهریه دروسی می شود که دانشجو در ترم تحصیلی آن ها را انتخاب می کند که هر درس نیز شهریه متغیری دارد یعنی شهریه دروس عمومی ، دروس تخصصی ، دروس عملی ، دروس آزمایشگاهی و ... باهم تفاوت دارد . پس نتیجه می گیریم نمی توان نرخ ثابتی از شهریه کلیه رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در قالب مقاله گنجاند. شما داوطلبان عزیز برای اطلاع از شهریه هر رشته می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد زاهدان

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد زاهدان مهر و بهمن 96-97

تکمیل ظرفیت به معنای انتخاب رشته دوباره و شانسی دوباره برای داوطلبانی است که در کنکور سراسری شرکت کرده اند. پس از برگزاری آزمون سراسری و اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان ، زمان تکمیل ظرفیت برای دانشگاه آزاد واحد زاهدان فرا میرسد . در این مرحله آزمون مجددی برگزار نمی شود بلکه داوطلبان با همان تراز و رتبه ای که در آزمون به دست آورده اند ، شانس خود را به صورت مجدد امتحان می کنند.

کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری ، که قبول یا رد شده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته دوباره انجام دهند و شانس خود را امتحان کنند.البته داوطلبانی که رتبه یا تراز آنها نزدیک به آخرین نفر قبولی در آن رشته محل مورد نظر است ، شانس قبولی بیشتری را دارا هستند.

استفاده از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان فقط شامل افرادی می شود که در کنکور سراسری همان سال شرکت کرده باشند.به عنوان مثال اگر تکمیل ظرفیت در سال 96 اعلام می شود داوطلب باید در کنکور سال 96 شرکت کرده باشد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در 2 مرحله برای ورودی های مهر و بهمن انجام می پذیرد.

همان طور که می دانیم انتخاب رشته یکی از حساس ترین مراحل برای ورود به دانشگاه است که اگر اشتباهی در آن صورت گیرد پشیمانی به بار خواهد آورد. پس در هنگام انتخاب رشته نهایت دقت را به کار ببرید و در صورت بروز هرگونه مشکل  با ما تماس بگیرید.

شرایط انتقالی در دانشگاه آزاد زاهدان مهر و بهمن 96-97

دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان پس از گذراندن یک ترم تحصیلی در این واحد دانشگاهی می تواننداقدام به گرفتن انتقالی یا میهمانی کنند . پس نتیجه می گیریم که دانشجویان برای گرفتن انتقالی نمی توانند از همان ترم اول اقدام کنند و حتما باید یک ترم اول را در دانشگاه پذیرفته شده بگذرانند.

دانشجویانی که قصد گرفتن انتقالی را دارند باید شرایط انتقالی در دانشگاه آزاد واحد زاهدان دارا باشند که عبارتند از:

  • ازدواج و متارکه
  • فوت والدین ، همسر و فرزند
  • دانشجوی بیمار
  • جدول همترازی
  • جانبازان 25 درصد و بالاتر
  • همسران و فرزندان اعضای هیات علمی
  • فارغ التحصیلان دبیرستان های سما
  • واحد های بین الملل و ...

رتبه بندی دانشگاه های آزاد اسلامی 96-97

1 - دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران81 - دانشگاه آزاد واحد ایلام161 - دانشگاه آزاد واحد ابر کوه
2-  دانشگاه آزاد واحد  قزوین82 - دانشگاه آزاد واحد درود162 - دانشگاه آزاد واحد اندیمشک
 3 - دانشگاه آزاد واحد  تهران مرکز83 - دانشگاه آزاد واحد  لامرد163 - دانشگاه آزاد واحد هریس
 4 - دانشگاه آزاد واحد تبریز84 - دانشگاه آزاد واحد رامسر164 - دانشگاه آزاد واحد جیرفت
 5 - دانشگاه آزاد واحد بندرعباس85 - دانشگاه آزاد واحد بافق165 - دانشگاه آزاد واحد بردسکن
 6 - دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی86 - دانشگاه آزاد واحد بجنورد166 - دانشگاه آزاد واحد لنجان
 7 - دانشگاه آزاد واحد رشت87 - دانشگاه آزاد واحد بندر گز167 - دانشگاه آزاد واحد آستانه اشرفیه
 8 - دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب88 - دانشگاه آزاد واحد سبزوار168 - دانشگاه آزاد واحد گنبد کاووس
 9 - دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه89 - دانشگاه آزاد واحد شهر مجلی169 - دانشگاه آزاد واحد بویئن زهرا
10 - دانشگاه آزاد واحد شیراز90 - دانشگاه آزاد واحد ابهر170 - دانشگاه آزاد واحد بندرلنگه
11 - دانشگاه آزاد واحد مشهد91 - دانشگاه آزاد واحد کاشان171 - دانشگاه آزاد واحد کنگاور
12 - دانشگاه آزاد واحد اصفهان92 - دانشگاه آزاد واحد استهبان172 - دانشگاه آزاد واحد سراب
13 - دانشگاه آزاد واحد بابل93 - دانشگاه آزاد واحد دهاقان173 - دانشگاه آزاد واحد نقده
14 - دانشگاه آزاد واحد ارومیه94 - دانشگاه آزاد واحد زابل174 - دانشگاه آزاد واحد جاسب
15 - دانشگاه آزاد واحد ساری95 - دانشگاه آزاد واحد آباده175 - دانشگاه آزاد واحد لنگرود
16 - دانشگاه آزاد واحد کرج96 - دانشگاه آزاد واحد قشم176 - دانشگاه آزاد واحد فومن
17 - دانشگاه آزاد واحد بروجرد97 - دانشگاه آزاد واحد تاکستان177 - دانشگاه آزاد واحد مسجد سلیمان
18 - دانشگاه آزاد واحد اهواز9 - دانشگاه آزاد واحد ملایر178 - دانشگاه آزاد واحد چابهار
19 - دانشگاه آزاد واحد کرمان99 - دانشگاه آزاد واحد شهر قدس179 - دانشگاه آزاد واحد خارک
20 - دانشگاه آزاد واحد تهران شمال100 - دانشگاه آزاد واحد مبارکه180 - دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر
21 - دانشگاه آزاد واحد یزد101- دانشگاه آزاد واحد بین المللی جلفا181 - دانشگاه آزاد واحد نایین
22 - دانشگاه آزاد واحد شهر ری102 - دانشگاه آزاد واحد نراق182 - دانشگاه آزاد واحد طبس
23 - دانشگاه آزاد واحد اراک103 - دانشگاه آزاد واحد خلخال183 - دانشگاه آزاد واحد میاندوآب
24 - دانشگاه آزاد واحد نجف آباد104 - دانشگاه آزاد واحد تربت حیدریه184 - دانشگاه آزاد واحد زرند
25 - دانشگاه آزاد واحد اردبیل105 - دانشگاه آزاد واحد سومه سرا185 - دانشگاه آزاد واحد اردکان
26 - دانشگاه آزاد واحد زاهدان106 - دانشگاه آزاد واحد عجب شیر186 - دانشگاه آزاد واحد پیرانشهر
27 - دانشگاه آزاد واحد سیرجان107 - دانشگاه آزاد واحد فردوس187 - دانشگاه آزاد واحد فرهان
28 - دانشگاه آزاد واحد مرودشت108 - دانشگاه آزاد واحد صفا شهر188 - دانشگاه آزاد واحد بیله سوار
29 - دانشگاه آزاد واحد بوشهر109 - دانشگاه آزاد واحد بندر انزلی 189 - دانشگاه آزاد واحد داراب
30 - دانشگاه آزاد واحد زنجان110 - دانشگاه آزاد واحد علی گودرز190 - دانشگاه آزاد واحد انار
31 - دانشگاه آزاد واحد نور111 - دانشگاه آزاد واحد آشتیان191 - دانشگاه آزاد واحد میمه
32 - دانشگاه آزاد واحد امیدیه112 - دانشگاه آزاد واحد صفا دشت192 - دانشگاه آزاد واحد رباط کریم
33 - دانشگاه آزاد واحد تنکابن113 - دانشگاه آزاد واحد تربت جام193 - دانشگاه آزاد واحد سوسنگرد
34 - دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر114 - دانشگاه آزاد واحد سپیدان194 - دانشگاه آزاد واحد تالش
35 - دانشگاه آزاد واحد سنندج115 - دانشگاه آزاد واحد اسکو195 - دانشگاه آزاد واحد جویبار
36 - دانشگاه آزاد واحد چالوس116 - دانشگاه آزاد واحد گرمی196 - دانشگاه آزاد واحد اردستان
37 - دانشگاه آزاد واحد همدان117 - دانشگاه آزاد واحد فیروز آباد197 - دانشگاه آزاد واحد شهریار
38 - دانشگاه آزاد واحد خرم آباد118 - دانشگاه آزاد واحد قاینات198 - دانشگاه آزاد واحد مشکین شهر
39 - دانشگاه آزاد واحد گرگان119 - دانشگاه آزاد واحد دولت آباد199 - دانشگاه آزاد واحد میناب
40 - دانشگاه آزاد واحد یاسوج120 - دانشگاه آزاد واحد ملکان200 - دانشگاه آزاد واحد کهنوج
41 - دانشگاه آزاد واحد ورامین121 - دانشگاه آزاد واحد آستارا201 - دانشگاه آزاد واحد شبهبهان
42 - دانشگاه آزاد واحد تهران غرب122 - دانشگاه آزاد واحد شهر بابک202 - دانشگاه آزاد واحد مهریز
43 - دانشگاه آزاد واحد نیشابور123 - دانشگاه آزاد واحد شهرضا203 - دانشگاه آزاد واحد بافت
44 - دانشگاه آزاد واحد سمنان124 - دانشگاه آزاد واحد ایذه204 - دانشگاه آزاد واحد سلماس
45 - دانشگاه آزاد واحد گرمسار125 - دانشگاه آزاد واحد تفرش205 - دانشگاه آزاد واحد مریوان
46 - دانشگاه آزاد واحد دزفول126 - دانشگاه آزاد واحد هیدج206 - دانشگاه آزاد واحد دهدشت
47 - دانشگاه آزاد واحد دامغان127 - دانشگاه آزاد واحد رودسر (املش)207 - دانشگاه آزاد واحد قروه
48 - دانشگاه آزاد واحد ساوه128 - دانشگاه آزاد بین المللی خرمشهر208 - دانشگاه آزاد واحد نطنز
49 - دانشگاه آزاد واحد شوشتر129 - دانشگاه آزاد واحد لشت نشا209 - دانشگاه آزاد واحد کلیبر
50 - دانشگاه آزاد واحد محلات130 - دانشگاه آزاد واحد نوشهر210 - دانشگاه آزاد واحد نیریز
51 - دانشگاه آزاد واحد رودهن131 - دانشگاه آزاد واحد رامهرمز211 - دانشگاه آزاد واحد نکا
52 - دانشگاه آزاد واحد میبد132 - دانشگاه آزاد واحد کاشمر212 - دانشگاه آزاد واحد سروستان
53 - دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه133 - دانشگاه آزاد واحد شیروان213 - دانشگاه آزاد واحد سقز
54 - دانشگاه آزاد واحد لاهیجان134 - دانشگاه آزاد واحد سواد کوه214 - دانشگاه آزاد واحد مینو دشت
55 - دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول135 - دانشگاه آزاد واحد هرند 
56 - دانشگاه آزاد واحد شبستر136 - دانشگاه آزاد واحد بیضا 
57 - دانشگاه آزاد واحد پردیس137 - دانشگاه آزاد واحد علوم دارویی 
58 - دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی138 - دانشگاه آزاد واحد تویسرکان 
59 - دانشگاه آزاد واحد قوچان139 - دانشگاه آزاد واحد رودان 
60 - دانشگاه آزاد واحد بناب140 - دانشگاه آزاد واحد ممقان 
61 - دانشگاه آزاد واحد شاهرود141 - دانشگاه آزاد واحد هشتگرد 
62 - دانشگاه آزاد واحد شهرکرد142 - دانشگاه آزاد واحد فلاورجان 
63 - دانشگاه آزاد واحد مهاباد143 - دانشگاه آزاد واحد ارسنجان 
64 - دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر144 - دانشگاه آزاد واحد داروین 
65 - دانشگاه آزاد واحد لارستان145 - دانشگاه آزاد واحد بستان آباد 
66 - دانشگاه آزاد واحد دماوند146 - دانشگاه آزاد واحد رفسنجان 
67 - دانشگاه آزاد واحد خمین147 - دانشگاه آزاد واحد فسا 
68 - دانشگاه آزاد واحد کازرون148 - دانشگاه آزاد واحد اقلید 
69 - دانشگاه آزاد واحد اهر149 - دانشگاه آزاد واحد ایلخچی 
70 - دانشگاه آزاد واحد بیرجند150 - دانشگاه آزاد واحد دشتستان 
71 - دانشگاه آزاد واحد مهدیشهر151 - دانشگاه آزاد واحد صوفیان 
72 - دانشگاه آزاد واحد پرند152 - دانشگاه آزاد واحد زرقان 
73 - دانشگاه آزاد واحد آزاد شهر153 - دانشگاه آزاد واحد بروجن 
74 - دانشگاه آزاد واحد تهران شرق154 - دانشگاه آزاد واحد ملارد 
75 -  دانشگاه آزاد واحد کیش155 - دانشگاه آزاد واحد ماکو 
76 - دانشگاه آزاد واحد قم156 - دانشگاه آزاد واحد مرند 
77 - دانشگاه آزاد واحد خوی157 - دانشگاه آزاد واحد مراغه 
 78 - دانشگاه آزاد واحد گچساران158 - دانشگاه آزاد واحد میانه 
79 - دانشگاه آزاد واحد آبادان159 - دانشگاه آزاد واحد بهشهر 
80 - دانشگاه آزاد واحد ماهشهر160 - دانشگاه آزاد اسلام آباد غرب 

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط هر یک از موارد فوق می توانید با مشاوران آوای مشاور در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

شرایط نقل و انتقالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

ثبت نام و بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

تراز و رتبه قبولی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان 96-97

ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان  96-97

و... به مقاله های مربوطه مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

 

دانشگاه آزاد واحد زاهدان

 

جهت مشاوره تحصیلی و یا اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با شماره

1978 907 909 ازسراسر کشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید .

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(همه روزه)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.