انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

مشاوره انتخاب رشته سراسری و آزاد 96 | مشاوره تحصیلی و کنکور در مقاطع مختلف | انتخاب رشته 96 را جدی بگیرید!
انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

مشاوره انتخاب رشته سراسری و آزاد 96 | مشاوره تحصیلی و کنکور در مقاطع مختلف | انتخاب رشته 96 را جدی بگیرید!

معرفی رشته فلسفه اخلاق

مرکز مشاوره تحصیلی آوای مشاور سعی بر این دارد که جنبه های گوناگون رشته تحصیلی فلسفه اخلاق را به شما معرفی کند: اعم از معرفی رشته فلسفه اخلاق ، مشاوره انتخاب رشته فلسفه اخلاق ، تراز و رتبه قبولی در رشته فلسفه اخلاق ، آینده شغلی و بازار کار رشته فلسفه اخلاق ، دروس رشته فلسفه اخلاق ، بدون کنکور رشته فلسفه اخلاق و همچنین معرفی پذیرش دانشگاه های دولتی و آزاد در این رشته و غیره ...  

معرفی رشته فلسفه اخلاق

رشته ی فلسفه اخلاق یکی از گرایش های رشته فلسفه بوده که زیر گروه علوم انسانی می باشد . همان طور که در مقاله ی مربوط به رشته ی فلسفه اشاره کردیم ،این رشته به مطالعه ی تمامی امور موجود در عالم هستی می پردازد. رشته ی فلسفه اخلاق نیز یکی از گرایش های کارشناسی ارشد این رشته بوده که امکان تحصیل را به دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد می دهد. متاسفانه این رشته در مقطع کارشناسی ارائه نمی شود و دانشجویان علاقه مند به این رشته پس از گذراندن دوران کارشناسی می توانند در رشته فلسفه اخلاق به تحصیل بپردازند.

رشته ی اخلاق که گرایشی از فلسفه است خود شامل 2 گرایش اخلاق اسلامی و فلسفه اخلاق می باشد که ما در این مقاله به توضیح رشته ی فلسفه اخلاق می پردازیم.

رشته فلسفه اخلاق شاخه ای است که پرسش های مرتبط با اخلاقیات را استدلال می کند ، در واقع این علم مسائل بنیادی اخلاق را شکل می دهد مانند: امور خیر وشر، درستی و نادرستی امور و...

 

مشاوره انتخاب رشته فلسفه اخلاق

 

مشاوره انتخاب رشته فلسفه اخلاق 96-97

انتخاب رشته مانند انتخاب دانشگاه نقشی اساسی در شکل گیری آینده هر شخص دارد، در واقع انتخاب رشته یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیم هایی است که افراد برای ورود به دانشگاه ها باید آن را اتخاذ کنند. انتخاب رشته یکی از مقوله هایی است که اگر اشتباهی در آن صورت بگیرد هیچ بازگشتی برای آن وجود نخواهد داشت، پس داوطلبان باید این مرحله را بسیار جدی بگیرند. یکی از راه هایی که می تواند کمک شایانی در زمینه انتخاب رشته به داوطلبان داشته باشد. مشورت با مشاوران انتخاب رشته و تحقیق و مطالعه در رابطه با رشته دلخواه است.

مرکز آوای مشاور می تواند در هر دو زمینه به شما عزیزان کمک کند. ما در این مقاله سعی داریم به توضیح رشته فلسفه اخلاق بپردازیم تا داوطلبان متقاضی این رشته بتوانند با دیدی گسترده درباره زوایای مختلف این رشته نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند. داوطلبان در صورت بروز هر گونه سوال و مشکل می توانند با مشاوران ما در تماس باشند.

 

بدون کنکور رشته فلسفه اخلاق

 

بدون کنکور رشته فلسفه اخلاق 96-97

داوطلبان علاوه بر اینکه از طریق شرکت در کنکور سراسری و در مرحله ی انتخاب رشته می توانند رشته فلسفه اخلاق را انتخاب نمایند،به صورت بدون آزمون نیز امکان ادامه تحصیل در رشته فلسفه اخلاق را در دانشگاه هایی مثل دانشگاه آزاد ، دانشگاه غیر انتفاعی ، دانشگاه پیام نور و ... که پذیرش بدون کنکور انجام می دهند دارا می باشند . ثبت نام بدون آزمون در این رشته نیازی به شرکت در کنکور سراسری ندارد یعنی اگر داوطلبی در کنکور شرکت نکرده باشد می تواند در رشته محل های بدون آزمون ثبت نام کند. ثبت نام بدون آزمون رشته فلسفه اخلاق هر سال بعد از کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی و همزمان با تکمیل ظرفیت دانشگاه ها یعنی در اواخر شهریور شروع می شود و معمولا تا اواخر مهر ادامه دارد.

 

دروس رشته فلسفه اخلاق

 

دروس رشته فلسفه اخلاق 96-97

دروس مشترک با رشته اخلاق اسلامی

آشنایی با متون اخلاق اسلامی ، انسان شناسی ، زبان تخصصی ، کلیات فلسفه اخلاق.

دروس تخصصی رشته فلسفه اخلاق

آیات اخلاقی قرآن، نظلم اخلاقی اسلام، اخلاق اسلامی اجتماعی، اخلاق عرفان، اخلاق اسلامی فردی، مبانی و روش های تربیتی در اسلام.

تراز و رتبه قبولی در رشته فلسفه اخلاق 96-97

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تراز قبولی با مشاورین مرکز و یا به سایت سنجش مراجعه نمایید.

 

آوای مشاور

 

جهت مشاوره تحصیلی و یا اطلاعات بیشتر در مورد رشته فلسفه اخلاق با شماره

1978 907 909 ازسراسر کشور از تلفن ثابت

و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید .

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(همه)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.