انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

مشاوره انتخاب رشته سراسری و آزاد 96 | مشاوره تحصیلی و کنکور در مقاطع مختلف | انتخاب رشته 96 را جدی بگیرید!
انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

انتخاب رشته 96 | مشاوره تحصیلی | آزمون کنکور - ارشد -

مشاوره انتخاب رشته سراسری و آزاد 96 | مشاوره تحصیلی و کنکور در مقاطع مختلف | انتخاب رشته 96 را جدی بگیرید!

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان 97-98

مرکز مشاوره تحصیلی آوای مشاور سعی بر این دارد که جنبه های گوناگون ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان را به شما معرفی کند: زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( سمپاد ) ، شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( استعداد درخشان ) ، کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( سمپاد ) ، دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان سیستان و بلوچستان و غیره ... 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( استعداد های درخشان ) 97-98

مدارس در رشد آموزشی و تربیتی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارند . والبته همین موثر بودن موجب شده تا والدین در انتخاب مدارس دقت عمل فراوانی از خود نشان دهند که گاه این دقت عمل تبدیل به نگرانی در انتخاب مدارس مناسب و خوب می شود . یکی از مدارسی که در نزد والدین و دانش آموزان مناسب جلوه کرده است مدارس تیزهوشان هستند . که البته مدارس تیزهوشان و یا استعداد درخشان از این امر مستثنی نسیتند . این دسته از مدارس به دلیل دقت در ارزیابی ذهنی و اجتماعی و عاطفی دانش آموزان مورد توجه فراوان واقع می شوند و نظر بسیاری از والدین و دانش آموزان را به خود جلب می کنند .

راهیابی به مدارس سمپاد و یا تیزهوشان فقط از طریق آزمون مدارس تیزهوشان و یا استعداد درخشان در دو مقطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم ممکن است . این نوع مدارس به جذب دانش آموزانی می پردازند که از لحاظ بهره هوشی و پشتکار و توانمندی در سطح بالایی قرار دارند .

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( سمپاد ) 97-98

مدارس تیزهوشان در نیمه سوم بهمن ماه ثبت نام خود را با هدف شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد و توانمند در مقطع تحصیلی ششم به هفتم آغاز کرده و معمولاً این ثبت نام تا اوایل اسفند ماه به طول می انجامد . البته لازم به ذکر است مدارس تیزهوشان ویا سمپاد به دانش آموزانی که در زمینه ثبت نام دیر اقدام می کنند نیز فرصت مجدد داده و زمان ثبت نام خود را برای چند مدت دیگر تمدید می کنند . تا با این کار تمامی دانش آموزان علاقه مند شانس شرکت در آزمون تیزهوشان و یا استعداد درخشان را از دست ندهند و بتوانند از این فرصت مجدد برای ثبت نام بهره کافی را ببرند.

به دانش آموزان راغب به انجام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان و یا به اصطلاح سمپاد توصیه می شود قبل از ثبت نام از شرایط و ضوابط آزمون تیزهوشان یا سمپاد مطلع شده و با توجه به آن و مطابق با شرایط ذکر شده برای ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان اقدام نمایید . داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام تیزهوشان و بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنند.برای اطلاعات دقیقتر از زمان ثبت نام تیزهوشان می توانید در کانال تلگرامی با ما همراه باشید.


سوال از شما

 

جهت مشاوره تحصیلی و  اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( سمپاد )

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور از تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره  تماس حاصل نمائید.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد . ( همه روزه )

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان 97-98

یکی از اقدامات اولیه جهت ثبت نام در آزمون استعداد های درخشان ( تیزهوشان ) اطلاع از افراد واجد شرایط شرکت در ان آزمون است پس در ابتدا ، قبل از ثبت نام دانش اموزان باید نسبت به شرایط آزمون تیزهوشان واقف شوند وبعد در صورت داشتن شرایط آن ثبت نام خود را انجام دهند.

در این قسمت مجموعه آوای مشاور سعی بر آن دارد تا شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان را برای بهره مندی هرچه بیشتر داوطلبان آزمون تیزهوشان بیان نماید .

1- ایرانی بودن یا داشتن تابعیت ایرانی : یکی از شرایطی که برای ثبت نام آزمون تیزهوشان عنوان گردیده است ایرانی بودن یا داشتن تابعیت ایرانی برای داوطلبان آزمون تیزهوشان است . ذکر این نکته حائز اهمیت است که اتباع غیر ایرانی واجد شرایط نیز طبق بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می توانند در آزمون تیزهوشان ویا استعداد درخشان شرکت نمایند .

2- کسب مقیاس خیلی خوب : یکی دیگر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس و یا کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی است.

3_ با توجه به این که مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، مسئولیت صحت مندرجات در فرم ثبت نام تمامأ برعهده داوطلب است و در صورت عدم احراز شرایط ثبت نام در آزمون، شرکت و حتی قبولی داوطلب در آزمون لغو و بی اثر خواهد بود.

شرایط شرکت همزمان دوقلوها در آزمون مدارس تیزهوشان سیستان و بلوچستان 97-98

اگر دانش آموزان دوقلو یا بیشتر ، همجنس یا غیر همجنس در آزمون تیزهوشان و یا استعداد درخشان شرکت کنند و فقط یکی از آنان مورد پذیرش قرار بگیرد و دیگری هشتاد درصد نمره آخرین فرد قبول شده در آزمون تیزهوشان را کسب کرده باشد می تواند بر اساس انتخاب خود به صورت مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده ثبت نام کنند. که البته پیش از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و یا استعداد درخشان نمره دانش آموز بررسی می شود و درصورت دارا بودن شرایط نام دانش آموز مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده در فهرست قبول شدگان قرارمی گیرد. لازم به ذکر است که اولویت انتخاب رشته دانش آموزان همجنس باید شبیه یکدیگر باشد.

 

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان

 

نحوه نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان سیستان و بلوچستان ( سمپاد ) 97-98

1_ داوطلبانی که پس از زمان ثبت نام یا پس از زمان برگزاری آزمون ورودی تیزهوشان یا سمپاد به هر دلیل تصمیم می گیرند در سال تحصیلی97-98 در شهرستانی غیر از شهرستان محل سکونت فعلی اقامت کنند تنها در صورت قبولی در یکی از مدارس انتخاب شده خود در شهرستان مبدأ و دارا بودن حداقل نمره کف قبولی مدرسه شهرستان مقصد ، با کسب موافقت از ادارات کل آموزش و پرورش استان های مبدأ و مقصد ، مجاز به انتقال و ثبت نام در دیگر مدارس استعدادهای درخشان یا تیزهوشان خواهند بود.

2_ انتقال بین مدارس استعدادهای درخشان یا تیزهوشان در داخل یک شهرستان در دوره اول و دوم متوسطه ( حتی در صورت دارا بودن حداقل نمره کف قبولی مدرسه مقصد ) در سال اول پذیرش اکیداً ممنوع است . لازم است داوطلبان گرامی با دقت کافی به این موضوع ، نسبت به انتخاب اولویت مدارس انتخابی خود اقدام نمایند. بعد از اعلام قبولی و تعیین مدرسه مورد پذیرش، امکان تغییر و یا جابه جایی دبیرستان به هیچ وجه ممکن نیست.

3_ انتقال دانش آموزان پذیرفته شده آزمون مدارس تیزهوشان یا سمپاد ورودی  97-98  در سنوات پایه های بالاتر نیز در صورت دارا بودن شرایط امکان پذیر خواهد بود .

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان

 

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان 97-98

با توجه به اینکه حضور در جلسه آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم بدون کارت ورود به جلسه تیزهوشان برای داوطلبان ممکن نیست ، داوطلبان باید قبل از آزمون تیزهوشان و یا استعداد درخشان از طریق سایت ثبت نام، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و در روز آزمون به مسئول مربوطه تحویل دهند.

کارت ورود به جلسه ی آزمون تیزهوشان شامل : نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی ، اولویت مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده و عکس داوطلب می باشد.

معمولأ 1 هفته قبل از اینکه آزمون تیزهوشان شهر برگزار شود داوطلبان می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند و و در صورت هرگونه مغایرت اطلاعات شخصی و عکس با مشخصات فرد داوطلب سریعاً برای رفع مغایرت ونقص آن اقدام نمایند .

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( سمپاد ) 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و یا استعداد درخشان ششم به هفتم به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و استعداد درخشان معمولاً در اواسط اردیبهشت است . و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و یا سمپاد معمولاً بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی است.

داوطلبان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. داوطلبان می توانند در صورت هرگونه ابهام و مشکلی با گروه آوای مشاور در ارتباط باشند .

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان سیستان و بلوچستان

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان سیستان و بلوچستان 97-98

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان سیستان و بلوچستان کلیک کنید.

مطالب مرتبط تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( سمپاد ) 97-98

- ثبت نام آزمون نمونه دولتی

- ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم

- ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

- ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

- شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

- کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

- کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

- ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

- ثبت نام آزمون تیزهوشان

- دانلود دفترجه تیزهوشان

- ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

- ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

- منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

- منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

- بهترین منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم

- بهترین منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

پرسش از شما پاسخ از ما

 

جهت مشاوره تحصیلی و  اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ( سمپاد )

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور از تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره  تماس حاصل نمائید.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد . ( همه روزه )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.